HTML

EESTI

Friss topikok

  • esztipsz: @eca: Nagyon szépen köszönöm! :) Jövő héten megyek Dusnokra, hagyjuk ki a bankokat! :) (2012.08.23. 14:18) Határozottan nem szeretnék kacsafejet találni az ágyamban…
  • eca: egyébként pedig hagyjuk ezt a szűzlányos(????) nyekergést a rengeteg dolgodról,igenis vegyél erőt ... (2012.08.19. 14:06) Na ez... na ez megér egy bejegyzést
  • Apa..apa..apafej!: Lefagyott a blog, a bundikenyéren megavasodott az olaj, hát mi van? (2012.08.13. 14:37) Eső, szél, 15 fok
  • esztipsz: @Apa..apa..apafej!: iróóónia ;) amúgy pedig a kocsma köré nagyon is indokolt az idézőjel, ugyanis ... (2012.07.17. 23:03) Sertéspörkölt nokedlivel
  • Apa..apa..apafej!: Szia Eszty! Nézd meg a gmail-os címedet, a Rékáék lakhatási körülményeiről szóló cikket küldtem, ... (2012.07.16. 15:21) Ehitajate tee

Címkék

Ehitajate tee

2012.07.06. 21:50 esztipsz

Ennek a címnek nem sok értelme van, de ez a lakásunktól számított második trolimegálló. Kimondani kb lehetetlen, illetve nem, csak a Balázs annyira nem tudja kimondani, hogy én sem.

Ezen a héten nem túlzottan sok minden történt, viszont vannak hírek! Holnap reggel például Helsinki-be megyünk hétvégére. Hajóval. Illetve, ha angolból szó szerint szeretném fordítani, akkor komp. De ez nem olyan komp ám, mint amit a magyar agy elképzel, ahova 20 autó felfér és kész, hanem valahol az ilyen komp és a Titanic között félúton. Csak ez piros és reméljük nem süllyed el. A jegyvásárlás is kellően kalandos volt, mert Észtországban hiába lehet mindent kártyával fizetni, a hajójegy foglalós oldal nem fogadja el a külföldi kártyákat. Úgyhogy kétnapi sikertelen próbálkozás után átsétáltam az irodából (VOLTAM DOLGOZNI, IGEN!!!) a kikötőbe és megvettem a jegyeket. Mint kiderült ez egy nagyon szerencsés szerencsétlenség volt, mert így egy sokkal nagyobb és lassabb hajóval megyünk, DE! 20 eurót spóroltam (10-et magamnak – de minek -, 10-et a Balázsnak)!

Ma pedig vettünk kupont, amivel 29 euróért lehet hajóval Stockholmba- és visszautazni, de ez olyan hosszú út (este 6-kor indul és reggel 10-re ér oda), hogy még kabinunk is lesz. Az még nem egészen tiszta, hogy ez mikor lesz, mert ez függ egyrészt a Tibikétől, másrészt pedig a vilniusi kiruccanástól, de valamikor július végén lesz. Jövő hétvégén pedig valószínűleg Riga! Ha valakit bosszantana, hogy miért Észtországba jöttem, ha szinte sosem vagyok itt, azoknak üzenem, hogy a fennmaradó hétvégéken az észt szigeteket és kisvárosokat fedezem majd fel.

Mára csak ennyi. Több érdekes infót is meg akartam osztani, de most egy sem jut eszembe, mert új módot találtam a blogírásra. Egy fontos infó például: ÜRES A POSTALÁDÁM!

Ha szerencsétek van, akkor a tietek viszont nem. :P

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiineesti.blog.hu/api/trackback/id/tr184625787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa..apa..apafej! 2012.07.08. 16:07:14

A mi postaládánk nem volt üres, sőt, a mamáké sem!!! A mamák is nagyon örültek! Mi majd küldjük a beszámolót a nyaralásról :)

Apa..apa..apafej! 2012.07.11. 09:25:26

A családi nyaralás igaz történetét folyamatason írom, a kérdés az, hogy postán küldjem el, vagy jó lesz a szkennelt változat is? (utóbbi esetben a postaköltséget (400 Ft/levél ~ 1,4 EUR) az asztalodon gyűjtöm, és hazaérkezésedkor zsebre vághatod. A blogotokat (Rékáét is) kommentekkel együtt kinyomtatva elvittem a dusnoki mamának, nagyon örült neki. Írj, hogy hogyan küldjem a családi nyaralás igaz történetét. Pá:Apa..apa..apafej

Apa..apa..apafej! 2012.07.16. 15:21:16

Szia Eszty!

Nézd meg a gmail-os címedet, a Rékáék lakhatási körülményeiről szóló cikket küldtem, egy kicsit sajnáld a hugodat.
süti beállítások módosítása